Fala radiowa + liposukcja ultradźwiękowa + dermomasaż

Zarezerwuj termin

Krok nr 1

Pierwszym krokiem zabiegowym jest nieinwazyjna liposukcja ultradźwiękowa- metoda redukcji tłuszczu z problematycznych miejsc za pomocą fal ultradźwiękowych. Fale te rozbijają komórki tłuszczowe na kwasy tłuszczowe i glicerol, które są następnie usuwane z organizmu przez układ naczyniowy i limfatyczny.

Ważną rolę odgrywa wątroba, gdzie trafiają komórki tłuszczowe (przez układ limfatyczny i naczyniowy) i rozkładane są tak, jak tłuszcz pochodzący z pożywienia. Ważne by w trakcie kuracji zadbać o zdrowszą dietę, aby dodatkowo nie obciążać wątroby.

Zalety liposukcji ultradźwiękowej:

• redukcja komórek tłuszczowych z wybranych miejsc

• modelowanie sylwetki i poprawa proporcji ciała

• redukcja cellulitu i poprawa napięcia skóry.

Krok nr 2

Druga część zabiegu to połączenie dermomasażu z falą radiową o częstotliwości 1 MHz. Fale radiowe wysokiej częstotliwości stymulują produkcję nowego kolagenu i elastyny, co prowadzi do poprawy jędrności i elastyczności skóry. Zabieg zwiększa napięcie mięśni, poprawia krążenie krwi oraz usuwanie nadmiaru płynów z organizmu co pomaga w redukcji cellulitu i miejscowej otyłości. Głowica zabiegowa rozgrzewa tkanki (skórę właściwą, tkankę podskórna, mięśnie) do 40-45 ° C co wpływa na zwiększenie procesów metabolicznych w komórkach, dotlenienie i odżywienie skóry.

Dermomasaż to metoda masażu wykorzystująca zasady podciśnienia i mechanicznej stymulacji skóry oraz tkanki podskórnej.  Terapia masażem próżniowym poprawia krążenie i metabolizm tkankowy, dlatego wpływa na kondycję skóry oraz eliminację cellulitu. W tym zabiegu urządzenie zasysa tkankę i pobudza układ limfatyczny do pracy.

Parametry zabiegowe dobierane są do odczuć pacjenta, zdarza się, że po zabiegu pojawiają się na skórze drobne krwiaki.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i okres karmienia

• choroby nowotworowe lub stany ponowotworowe (do 5 lat)

• rozrusznik serca, zastawka lub inne implanty w ciele

• cukrzyca, miażdżyca lub inne przewlekłe choroby

• niewydolność serca, nerek lub wątroby

• stany zapalne lub uszkodzenia skóry w miejscu zabiegu

• stwardnienie rozsiane

• nadciśnienie tętnicze

• zaburzenia czucia

• żylaki, zapalenie żył

• infekcje wirusowe i bakteryjne skóry